הגדרות מרכזיות
- "החברה" / "אנחנו": אנאלוג פיי בע״מ, ח.פ. 516779774, הממוקמת בבאר שבע.
- "הלקוח" / "את/ה": הגוף או הישות המשפטית שחותמ/ת על הסכם זה מול החברה, כפי שמוגדר בהסכם השירות הראשי.
- "הסכם השירות הראשי": ההסכם העיקרי שסוכם בין הצדדים, המפרט את שמותיהם ואת ההוראות הספציפיות הנוספות.
- "הסכם זה": כולל את הסכם השירות הראשי ואת תנאים כלליים אלה.
- "פלטפורמת השירות": מערכת [שם המערכת, אם רלוונטי, או תיאור כללי כגון "המערכת הטכנולוגית של החברה"] המאפשרת ללקוחות לנהל רשימות אנשי קשר ולשלוח הודעות באופן מתוזמן במגוון פלטפורמות, ידנית או אוטומטית.
- "ספק התקשורת": ספק שירותי תקשורת צד שלישי ששירותיו משמשים להעברת הודעות דרך פלטפורמת השירות.
- "שירותי החברה" / "השירותים": השירותים הספציפיים שהוסכם בין הצדדים כי החברה תספק ללקוח, המעניקים לו זכות שימוש בהם.
- "זכות השימוש": ההיתר הניתן ללקוח להשתמש בשירותי החברה.
- "תכנית התמחור והשירות": מכלול השירותים המסופקים על ידי החברה, התעריפים או המחירים עבורם, ותנאי התוכנית כפי שסוכמו עם הלקוח. תכנית זו מהווה חלק מהסכם זה, כפי שמפורט בהסכם השירות הראשי או בכל מסמך אחר שסוכם להגדרת התעריפים ו/או השירותים, כולל תיעוד שיחות או התכתבויות דואר אלקטרוני.
הוראות כלליות
- תנאים אלו מהווים חלק בלתי נפרד ומחייב מהסכם זה.
- הלקוח מצהיר כי קרא, הבין ובדק את כל חלקי הסכם זה, ומסכים לכל האמור בו.
- הלקוח מסכים ומאשר כי הוראות הסכם זה עשויות להשתנות בהתאם לשינויים בחוקים ובתקנות החלים על פעילות החברה.
- הלקוח מצהיר כי בחן את מאפייני השירותים ומצא אותם מתאימים לצרכיו מבחינת סוג, תיאור, איכות ותכונות, ומוותר בזאת על כל טענה בדבר אי-התאמה כלשהי.
- הלקוח מקבל על עצמו את זכות השימוש בשירותי החברה כאמור בהסכם, בכפוף לכל התנאים וההוראות המפורטים בו.
- החברה רשאית להמחות או להסב את מלוא או חלק מזכויותיה וחובותיה לפי הסכם זה לכל צד שלישי ללא צורך בקבלת הסכמת הלקוח. מבלי לגרוע מהאמור, החברה רשאית להמחות או להסב כל או חלק מזכויותיה לקבלת תשלומים מהלקוח לפי הסכם זה.
- הלקוח אינו רשאי להמחות או להסב את זכויותיו וחובותיו לפי הסכם זה לאחר ללא קבלת אישור מפורש בכתב מהחברה.
שירותי החברה
- החברה תספק את השירותים בהתאם לתכנית התמחור והשירות, הוראות הסכם זה וכללים נוספים שהחברה עשויה לקבוע מעת לעת.
- החברה רשאית, בהתאם להתקדמות טכנולוגית, נסיבות התלויות בספקיה, או דרישות החוק, לשנות מעת לעת את הרכב, תנאים ומאפייני תכנית התמחור והשירות. בפרט, החברה רשאית, בהודעה מוקדמת, לבטל או לשנות את סוג השירות המסופק או לשנות את הטכנולוגיה שבאמצעותה הוא ניתן.
- ידוע ללקוח ששירותים טכנולוגיים חשופים לשיבושים ותקלות. החברה תפעל במאמצים סבירים לבצע תיקונים נדרשים להבטחת פעולה תקינה של פלטפורמת השירות במהירות האפשרית.
- הלקוח מודע לכך שתקלות טכניות ו/או מאפיינים טכנולוגיים שונים (כולל כאלו בשליטת הנמענים או ספקיהם) עלולים לגרום לכך שנמענים מסוימים לא יקבלו הודעות שנשלחו על ידי הלקוח. כמו כן, החברה אינה מתחייבת לשלמות או דיוק המידע שעשוי להופיע במערכותיה לגבי קבלת הודעות או אופן השימוש בהן על ידי הנמענים.
- החברה רשאית להשבית את פלטפורמת השירות לפרקי זמן לצורך תחזוקה. במקרה כזה, החברה תשתדל להודיע ללקוחות מראש על השבתה ועל פעולות התחזוקה.
- החברה רשאית לשנות את מבנה או צורת פלטפורמת השירות בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- החברה רשאית להוסיף שירותים נוספים לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- במסגרת שימושו בשירותי החברה, הלקוח מתחייב כדלקמן:
- שלא לפעול בכל דרך שעלולה לשבש את פעילותם התקינה של שירותי החברה.
- לפעול בהתאם לכל דין, ובפרט: לעמוד בכללים החלים על משלוח הודעות שיווקיות (לרבות קבלת הסכמות, ניהול הסרות מרשימה, הצגת מידע כחוק וכו'), להימנע ממשלוח דואר זבל, לא להטריד את מערכות החברה, נמענים או כל צד שלישי אחר, ולהקפיד על כללי הגנת הפרטיות ובכלל זה אבטחת מידע.
- להיזהר שלא לכלול תוכן רגיש בהודעות הנשלחות על ידו דרך פלטפורמת השירות.
- שבכל הודעה שנשלחת יופיעו אך ורק פרטי הזיהוי האמיתיים של הלקוח.
- שלא להשתמש או לאפשר לאחרים להשתמש בשירותי החברה למטרה לא חוקית, עוולה כלשהי, פגיעה בזכויות קניין רוחני של החברה או צד שלישי, פגיעה בפרטיות של אחר, הפרת התחייבויות חוזיות, או הפרת חובות אמון.
- לנהוג בתום לב ובדרך מקובלת, להימנע מכל הטרדה, להשתמש בשירותי החברה באופן הוגן ולהימנע משימוש לרעה בהם.
- שיימנע מלשדר דרך שירותי החברה הודעות המכילות תוכן מאיים, לשון הרע, גס או אסור על פי דין, או שיש בו עילה לתביעה פלילית או אזרחית.
- שלא להתחזות לאדם או גוף כלשהו (כולל נציגי החברה), או למסור תיאור מסולף או מצג שווא של קשר בינו לבין צד שלישי.
- שלא להפיץ חומר שקרי או מטעה, או חומר המיועד להטעות (במישרין או בעקיפין).
- שלא להפיץ חומר המכיל וירוסים, קוד מחשב זדוני, או כל קוד אחר המיועד לגנוב מידע, להרוס, לשבש או להגביל שימוש (מעבר לשימוש הוגן וסביר) במחשבים, שרתים, חומרה או תוכנה המשמשים את החברה או את הנמענים.
- שלא להפיץ קישורים לדפי נחיתה, סקרים, קטלוגים או בוטים שנבנו על מערכות החברה, דרך שירותי משלוח הודעות המוניים של ספקים שאינם החברה. מוסכם כי שימוש בכלי החברה ליצירת ממשקי אינטרנט מוגבל לשימושם במסגרת שירותי החברה בלבד.
- שלא ליצור קישורים לאתרים עם תכנים פורנוגרפיים, תכנים המעודדים אלימות, גזענות, או אפליה פסולה, או המנוגדים לחוק או מעודדים פעילות בלתי חוקית.
- שלא להפיץ חומר המהווה הטעיה צרכנית לפי חוק הגנת הצרכן.
- שלא לעשות שימוש מחוץ למערכת, בתכנים גרפיים (תמונות, פונטים וכו') המסופקים על ידי החברה, ללא קבלת הרשאה כתובה מהחברה.
- שלא לשלוח הודעות לנמענים שהלקוח מנוע משפטית מלשלוח אליהם הודעות שיווקיות.
- שלא להשתמש בהודעותיו בנתוני זיהוי שאינם שלו, שעלולים להטעות נמענים, או השייכים לצד שלישי שלא נתן רשות לשימוש בהם.
- באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא שיש בידו את כל ההרשאות החוקיות (מבחינת קניין רוחני) לשלוח ולהשתמש ביצירות המשולבות בהודעותיו, כולל בפונטים.
- עמידה בחוקי הנגישות ביחס להודעות הנשלחות על ידי הלקוח הינה באחריותו הבלעדית. על הלקוח לבחון התאמת שירותי החברה לחוקי הנגישות ולזכויות אנשים עם מוגבלויות.
- החברה רשאית להגביל או להפסיק (מלא או חלקי) את שימוש הלקוח בשירותיה אם הוא עושה בו שימוש בלתי סביר, או מבצע פעילות לא חוקית דרך השירותים, או מפר את הסכם זה. החברה רשאית גם להסיר מידע של הלקוח השמור אצלה, או להורות על הסרת נמענים או שינוי רשימות תפוצה, אם לדעת החברה יש בכך הפרה של הסכם זה.
- מובהר כי החברה אינה אחראית ליצירת רשימות נמענים או לבחינת איכותן; נושאים אלו באחריותו הבלעדית של הלקוח. כמו כן, החברה (כולל דרך מערכותיה) אינה מחויבת לבחון את תאימות שימוש הלקוח בשירותיה לדין או להסכם זה (לרבות תוכן וצורת ההודעות), ואינה מחויבת לספק התראות על אי תאימות. מלוא האחריות בהקשר זה מוטלת על הלקוח.
- הלקוח יהיה אחראי לכל אובדן, פגיעה, נזק או הפסד שיגרם לחברה, לספק התקשורת, לנמענים, או לצד שלישי, עקב מעשה או מחדל הקשור לשירות, לרבות מידע המסופק דרך השירות, או פעולה המנוגדת לדין או להסכם זה. הלקוח אחראי לנכונות, מהימנות ואמינות המידע המופץ על ידו. מובהר שספק התקשורת אינו נושא באחריות כלשהי כלפי הלקוח, נמענים, או צד שלישי כלשהו בקשר לשירותים מושא הסכם זה.
- מהותן, סגנונן ותוכנן של כל ההודעות הנשלחות באמצעות פלטפורמת השירות, הינם באחריותו הבלעדית של הלקוח.
- החברה רשאית להגביל את נפח ומשך שמירת הנתונים על ידי הלקוח במערכותיה (כולל רשימות תפוצה, דפי נחיתה, סקרים, קטלוגים, בוטים וכל רכיב אחר), ו/או להתנות את השמירה בתנאים (כמו שימוש מינימלי). החברה רשאית, לאחר הודעה מוקדמת ללקוח, למחוק נתונים שנשמרו. בכל מקרה, נתונים עשויים להימחק ללא הודעה אם חלפו 7 שנים מקליטת המידע. משלוח הודעת מחיקה לכתובת הדוא"ל האחרונה של הלקוח ייחשב הודעה סבירה; אם הכתובת אינה פעילה, החברה רשאית למחוק גם ללא הודעה בפועל.
- מובהר כי טיפול בבקשות הלקוח למידע, אסמכתאות, אישורים וכדומה, הנוגעות לשירותים, כרוך בתשלום כפי שיקבע על ידי החברה מעת לעת. החברה רשאית לקבוע הנחיות לשימוש בשירותים בהתאם לשינויים בדין או ברגולציה (כולל החלה על ספק התקשורת) או משיקולים החיוניים לשמירת איכות השירותים והאינטרסים של כלל הלקוחות או החברה.
- החברה רשאית לקבוע מנגנוני זיהוי תקופתיים שהלקוח חייב לעבור כדי להמשיך להשתמש בשירותים. לקוח שלא יעבור זיהוי או לא ישתף פעולה – החברה רשאית לסיים הסכם זה עמו בהתראה של 7 ימים.
- החברה רשאית לקבוע הסדרי כניסה למערכת (סיסמאות ברמות שונות, מנגנוני נעילה, שאלות זיהוי וכו').
- ידוע ללקוח שהחברה וספקי התקשורת רשאים להפעיל מנגנוני סינון (אנושיים או אוטומטיים) לחסימת הודעות שאינן עומדות בתנאי הסכם זה או בכללים נוספים שנקבעו. הלקוח מוותר על כל טענה לגבי הודעות שנחסמו במסגרת מנגנונים אלו.
שימוש בפלטפורמת השירות
- לשימוש בשירותים, על הלקוח להירשם במערכות החברה וליצור חשבון אישי. לצורך כך, יידרש לבחור סיסמה בהתאם לכללים שתקבע החברה.
- הלקוח מתחייב לא למסור את הסיסמה לגורם חיצוני שאינו מורשה לפעול בחשבונו. הלקוח מתחייב גם לעדכן ולשנות את הסיסמה מעת לעת.
- הלקוח מצהיר שהפרטים שמסר לחברה לצורך פתיחת חשבונו נכונים, עדכניים ומדויקים.
- החברה לא תישא באחריות הנובעת מיצירת קשר עם אדם שאינו הלקוח כתוצאה מהסתמכות על פרטים כוזבים במערכת.
- להפעלת רמות שירות מסוימות (לדוגמה: ממשק WhatsApp), ייתכן שהלקוח יידרש להטמיע במערכותיו ממשקי צדדים שלישיים. החברה עשויה להציע סיוע בתשלום נוסף להטמעה זו – סיוע שעשוי לכלול שיתוף מסך נציג הלקוח וחשיפת מידע לנציג החברה. החברה לא תישא באחריות לתוצאות הטמעה זו ולהשלכותיה על מערכות הלקוח. על הלקוח לבחון השלכות אלו לפני הזמנת הסיוע.
עמלות ותשלומים
- בתמורה לשירותי החברה, הלקוח ישלם לחברה תשלומים בהתאם לתכנית התמחור והשירות. תשלומים אלו עשויים לכלול: תשלומים חד פעמיים, עיתיים, לפי נפח משלוח, או תשלומים מראש לרכישת נפח. התשלומים עשויים להיות מוגבלים למספר המשתמשים המורשים מטעם הלקוח (להלן: "דמי שימוש").
- חישוב דמי השימוש יתבצע על פי הנתונים במערכות החברה, התעריפים והתנאים העדכניים במחירון החברה בעת החיוב, ובהתאם לתכנית התמחור והשירות.
- החברה רשאית, בהודעה מראש ללקוח ולפי שיקול דעתה, לעדכן את התעריפים והתנאים בתכנית השירותים, כולל עדכון תעריפים של שירותים שניתנו ללא תשלום.
- אם יוטלו תשלומי חובה חדשים (מס, היטל, אגרה וכו') או ישתנו שיעורי תשלומי החובה ביחס לשירותי החברה (גם אם יוטלו על החברה), החברה רשאית לחייב את הלקוח בגינם.
- מובהר בזאת שהחברה זכאית למלוא דמי השימוש עבור כל תקופת החיוב, גם אם היו הפסקות/שיבושים בשירותים או אם הלקוח לא עשה שימוש בשירותים.
- דמי השימוש ישולמו עד למועד הנקוב בחשבוניות שתסופקנה ללקוח על ידי החברה.
- דמי השימוש בחבילה מתייחסים לשירותים הכלולים בה ובתנאים המפורטים בה בלבד. כל שירות, הרחבה, תוספת, שינוי, שיפור, עדכון נוסף, יחויבו בנפרד על פי מחירון החברה או הסכמה מתועדת (בכתב או אמצעי אמין אחר) בין הלקוח לנציג מורשה של החברה או אמצעי דיגיטלי מוסמך.
- אי עמידת הלקוח בהנחיות החברה ובהסכם זה לא תהווה עילה לאי תשלום לחברה עבור זכות השימוש או מוצרים.
- מוסכם כי כל ההודעות הנשלחות דרך פלטפורמת השירות יחויבו או יימנו מנפח ההודעות שנרכש מראש, כולל הודעות שלא הגיעו ליעדן.
- התנתקות הלקוח משירותי החברה אינה פוטרת אותו מתשלומיו עבור מוצרים שרכש.
תנאי תשלום
- הלקוח ישלם לחברה, באמצעות אמצעי התשלום המוסכם, את דמי השימוש ויתר התשלומים המגיעים לה לפי ההסכם, במועדים ובסכומים המפורטים בחשבוניות שתסופקנה לו תקופתית.
- כל תשלום שלא נקבע לו מועד בהסכם זה ישולם באופן מיידי. התשלום יבוצע במועדים הנקובים בחשבונית. תשלומים חודשיים ישולמו באחד מהמועדים החודשיים שהחברה מאפשרת לבחור (כפי שנבחר בהסכם זה או דרך שירות לקוחות). אם לא נבחר מועד, התשלום יבוצע ב-10 לכל חודש.
- החברה רשאית לדרוש מהלקוח לבצע תשלומים באמצעות כרטיס חיוב או אמצעי אחר, ו/או להמציא בטחונות ופיקדונות (כגון שטר חוב, ערבות בנקאית, שובר כרטיס חיוב) להבטחת תשלומיו ו/או כתנאי למתן השירותים.
- כל תשלום שלא ייפרע במלואו ובמועד, יזכה את החברה לגבות ריבית פיגורים והפרשי הצמדה בשיעורים המרביים האפשריים לפי חוק פסיקת ריבית והצמדה. החברה רשאית לחייב בהוצאות גבייה על תשלום שלא שולם במועד (מעבר ל-14 יום), למעט אם אי התשלום נבע מסירוב הבנק/חברת האשראי לכבד חיוב מורשה. "הוצאות גבייה" כוללות טיפול משפטי לפני פנייה לערכאות.
- הלקוח מסכים שבמקרה של חיוב ביתר, החברה תשיב את הסכום באמצעות זיכוי חשבונו אצלה.
- אם הלקוח ביטל אמצעי תשלום ולא הודיע לחברה על הפסקת זכות השימוש, הוא נשאר מחויב לחברה ואחראי להסדיר אמצעי תשלום חלופי.
- אם תשלומי הלקוח מבוצעים דרך צד שלישי (בנק, חברת אשראי), הלקוח יישא בכל העמלות שגובה צד שלישי זה עבור העברת התשלום לחברה.
- מובהר שלשם חיוב הלקוח, החברה עשויה להשתמש בשירותי חברת סליקה, הכפופים למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש שלה. החברה אינה אחראית לפעילות חברת הסליקה או לשימוש בפרטי האשראי על ידה.
- אם פרטי החיוב אינם מלאים/נכונים, או קיים חשד סביר להונאה/הטעיה, החברה עשויה להפסיק או לא להתחיל במתן השירותים.
- החברה רשאית לקבוע תקרת חיובים. אם סך החיובים עולה עליה, החברה רשאית להתנות את המשך מתן השירותים בהמצאת בטחונות נוספים או תשלום מיידי של סך החיובים.
משך ההסכם וסיום השירות
- כל צד רשאי לסיים את ההסכם ואת מתן השירותים בהתראה של 10 ימים מראש, בכתב.
- במקרה של הפסקת שימוש יזומה על ידי הלקוח או מסיבות המפורטות כאן, מובהר כי החברה זכאית למלוא דמי השימוש עבור כל תקופת החיוב, לרבות תקופות עם הפסקות/שיבושים או בהן הלקוח לא עשה שימוש.
- עם הפסקת השירותים ללקוח, החברה אינה מחויבת לגבות או לשמור תוכן, רשימות נמענים, דפי נחיתה או כל תוכן אחר שהועלה על ידי הלקוח למערכותיה.
- הפסקת השירותים על ידי הלקוח או על ידי החברה עקב הפרת הסכם זה על ידי הלקוח, לא תזכה את הלקוח בהחזר כספי כלשהו, לרבות עבור תשלומים עתידיים או נפחים שלא נוצלו.
הגבלות ואחריות
- השירותים ניתנים ללקוח על בסיס "כמות שהוא" (As Is). ברור ללקוח שהחברה אינה נותנת כל מצג או התחייבות מפורשת או משתמעת לגבי התאמת השירותים לשימוש מסוים.
- החברה אינה אחראית ל: זמינות המידע/תכנים בשירותים, תוכן, צורה, אמינות ודיוק נתונים, איכות מידע, ליקויים בהעברת מידע או בתוכנו, אי התאמת נתונים שקיבל הלקוח לאלו שבמערכות החברה. החברה לא תישא באחריות לנזק/אובדן/הוצאה ישירים או עקיפים כתוצאה מכך.
- מובהר שהחברה ומנהליה לא יישאו באחריות לנזקים שיגרמו ללקוח שמקורם ב: מלחמה, שריפה, אסונות טבע, הצפות, הפסקות חשמל, שביתות/השבתות, הגבלות רשויות, נזקים תוצאתיים או עקיפים, הפסדים, פגיעה במוניטין, תקלות בציוד מחשוב, אובדן מידע, או עקב חיבור/שימוש/שיבוש בשירותים, גם אם הלקוח התריע על אפשרות גרימת נזק. בכל מקרה, אחריותה הבלעדית של החברה ומנהליה, בין בחוזה, נזיקין או דין אחר, מוגבלת לסכום התמורה החודשי הממוצע ששולם בפועל על ידי הלקוח עבור השירותים לפי הסכם זה.
- מובהר שהשירותים תלויים בצדדים שלישיים (אינטרנט, ספקי תקשורת, שרתים וכו'). החברה אינה אחראית למעשים או מחדלים של צדדים שלישיים אלו, ולא תישא באחריות לנזק/אובדן/הוצאה שיגרמו בשל כך.
- מובהר שהחברה נוקטת באמצעי אבטחה סבירים למידע במערכותיה, אך אינה אחראית לנזק/אובדן/הוצאה שיגרמו עקב חדירה בלתי מורשית למערכות החברה או הלקוח.
- מובהר ללקוח שהחברה אינה מתחייבת לאבטח או לגבות מידע/נתונים המועברים או מוזנים במערכותיה, ואינה אחראית לאבטחתם/גיבוים או לנזק/אובדן/הוצאה שיגרמו כתוצאה מכך. הלקוח אחראי בלעדית לאבטחה, גיבוי והגנה על המידע בציוד שברשותו. החברה אינה אחראית לנזקים מחשיפה לתכנים דרך האינטרנט או מהפצת וירוסים/תוכנות זדוניות (לרבות פגיעה בשירותים/ציוד הלקוח) שמקורם בלקוח או בצדדים שלישיים.
- החברה אינה אחראית לפעולה המובילה ליצירת קשר בין הלקוח לצד שלישי ו/או לאיכות הקשר או השירותים/מוצרים שינתנו על ידי צד כזה כתוצאה משימוש הלקוח בפלטפורמת השירות. מובהר שהחברה (או מי מטעמה) לא תהווה צד לעסקה בין המשתמש לצד שלישי כתוצאה משימוש במערכות החברה ולא תישא באחריות לתוצאת עסקה כזו.
- אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחסינות שניתנה/תינתן לחברה על פי דין.
אחריות הלקוח
- הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לכל אובדן, פגיעה, נזק או הפסד שיגרם לחברה, למי מספקיה או לצד שלישי, עקב מעשה או מחדל הקשור לשירותי החברה, לרבות מידע המסופק בשירות, או פעולה המנוגדת לדין או להסכם זה. הלקוח אחראי לנכונות, מהימנות ואמינות המידע המופץ על ידו.
- הלקוח מתחייב לשפות ו/או לפצות את החברה, תוך 10 ימים מדרישתה, בגין כל הוצאה שתיאלץ לשאת ו/או כל נזק שיגרם לה (לרבות נזק מיוחד, עקיף, תוצאתי) הנובע מעניינים הקשורים ללקוח ו/או לפעילותו, לרבות הפרת הסכם זה, שליחת הודעות הסותרות את ההסכם, הפרת חוק, או הוצאה שתידרש מהחברה על ידי ספק התקשורת הקשורה ללקוח, או דרישה/תביעה מצד שלישי הקשורה ללקוח או פעילותו. השיפוי והפיצוי יכללו הוצאות (שכ"ט עו"ד, הוצאות משפט, קנסות וכו'). התחייבויות אלו נשארות בתוקף גם לאחר סיום ההסכם, אם ההוצאה/נזק נגרמו/התגלו לאחר הסיום, ובלבד שהדבר נוגע לפעילות הלקוח בתקופת ההסכם.
קניין רוחני וסודיות
- כל זכויות הקניין הרוחני (זכויות יוצרים, פטנטים, מדגמים, סימני מסחר, סודות מסחריים, מידע טכנולוגי, אלגוריתמים, עיצובים, קוד מחשב, חומרים כתובים וכו') הגלומות בשירותי החברה, הן רכוש בלעדי של החברה או של צדדים שלישיים שהעניקו לה הרשאה לשימוש בהן.
- הלקוח מתחייב שלא לעשות כל שימוש בקניין הרוחני (העתקה, הפצה, הצגה פומבית, שכפול, שיווק, מכירה, השכרה, עריכה, מסירה לצד שלישי, שינוי עיצוב/ממשק, יצירת יצירות נגזרות, שימוש מסחרי), בעצמו או דרך צד שלישי, ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב מהחברה.
- כל מידע שהועבר לחברה על ידי הלקוח ואשר אינו כלול בהגדרת "מידע" לעיל שעליו יחולו יתר הוראות מדיניות זו, ושעל פי מהותו הינו סודי או הוגדר כסודי על ידי הלקוח, יישמר בסודיות על ידי החברה ולא יועבר לצד שלישי או יפורסם ללא אישור מפורש בכתב מהלקוח. התחייבויות אלו אינן חלות על העברת מידע לספקי שירותים טכנולוגיים על ידי החברה לצורך אספקת השירותים ללקוח.
- התחייבויות הלקוח בסעיף זה נשארות בתוקף בכל עת.
פרטיות
- מדיניות הפרטיות של החברה מתוארת בכתובת [קישור למדיניות הפרטיות שלך]. מדיניות זו עשויה להתעדכן מעת לעת. הלקוח מצהיר כי עיין במדיניות הפרטיות של החברה, מסכים לתנאיה ולשינויים שיבוצעו בה.
- הלקוח מתחייב שלא לאחסן במערכות החברה מידע רגיש מטבעו, מידע הנוגע לצנעת חיי אדם, או מידע המפורט בתוספת הראשונה לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז-2017, אלא אם קיבל לכך אישור מפורט ומפורש בכתב מהחברה.
- הלקוח מתחייב לפעול בהתאם לכל הנחיות הרשות להגנת הפרטיות או רשות מוסמכת אחרת בהקשר זה, ולקיים את החובות החוקיות הרלוונטיות הנוגעות להשגת מידע (הקשור בשימוש בשירותי החברה), עיון בו, שמירתו ואחסונו (לרבות במערכות החברה), ובכלל זה רישום מאגר מידע כנדרש על פי דין.
- החברה רשאית למסור את פרטי הלקוח לכל רשות מוסמכת ולכל נמען שהוכיח באופן סביר (לדעת החברה) כי נשלחה אליו הודעה מטעם הלקוח.
- הלקוח יודע ומסכים שהחברה ו/או ספקי התקשורת שהחברה משתמשת בשירותיהם רשאים לעיין ולפקח בכל עת על הודעות ותוכנן שהועברו או יועברו על ידי הלקוח, ולאסור/לפסול משלוח הודעות מסוימות (באופן מוחלט, ספציפי, או בהתניית תנאים) לכלל או לחלק מהנמענים, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ו/או ספק התקשורת. מובהר שהוראה זו אינה מטילה על החברה או ספק התקשורת כל אחריות או חבות ביחס לתוכן ההודעות, שליחתן, בדיקתן או היכולת לפקח עליהן – האחריות הבלעדית בהקשר זה מוטלת על הלקוח.
הוראות כלליות נוספות
- הסכם זה מהווה את ההסכמה המלאה והממצה בין הצדדים עובר לחתימתו, ולא יישמע צד בטענה בדבר מצג או הסכמה שלא נכללו בהסכם. הצדדים אינם קשורים בהבטחות, פרסומים, הצהרות, מצגים, פרוספקטים, הסכמים והתחייבויות (בעל פה או בכתב) וכדומה שאינם נכללים בהסכם ונעשו (אם נעשו) לפני מועד חתימתו.
- השירות הניתן ללקוח לפי הסכם זה הוא אישי, ואינו ניתן להעברה (מלא או חלקי, בתמורה או ללא תמורה, במישרין או בעקיפין).
- כל ויתור של צד על זכות מזכויותיו או שינוי בזכויות אלו, יהיו תקפים רק אם נעשו בכתב על ידי נציגיהם המוסמכים של הצדדים.
- הלקוח מאשר שהחברה רשאית לפנות אליו (לדוגמה, בדוא"ל) לשם הצעת מבצעים, הסברים על עדכוני תוכנה, חומר שיווקי ו/או פרסומים.
- אם ההסכם מוגבל בזמן או בהיקף, או שזכות השימוש הופסקה, והצדדים החליטו לחדש או להאריך את זכות השימוש בשירותים, יחולו הוראות הסכם זה על החידוש או ההארכה, אלא אם סוכם אחרת בכתב בין הצדדים.
- הימנעות של צד מלעשות שימוש בזכותו לפי ההסכם או דין, או אי שימוש בזכות במועד – לא ייחשב כוויתור על הזכות האמורה.
- ויתור או ארכה שניתנו על ידי צד לצד אחר במקרה מסוים לא יהוו תקדים ולא ילמדו גזירה שווה למקרים דומים, שונים או אחרים.
- אין באמור בהסכם כדי להקנות, במפורש או מכללא, זכויות כלשהן לצד שלישי כלשהו.
- אם תיקבע הוראה בהסכם כבלתי אכיפה ו/או בטלה, הדבר לא יפגע ביתר הוראות ההסכם. הצדדים יפעלו ליישום ההסכם כרוחו ולשונו, כולל החלפת ההוראה הבלתי אכיפה/בטלה בהוראה חלופית שתוצאתה ופעולתה זהות בעיקרן.
- מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין הקשור להסכם זה יהיה בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.
- החברה תהיה רשאית לנכות, לקזז, או לזקוף מהכספים שקיבלה/תקבל מהלקוח (בגין הסכם זה או הסכמים אחרים) את כל המגיע לה מהלקוח לפי הסכם זה, הסכמים אחרים, או חובות אחרים, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי. הלקוח מסכים כי סעיף זה מהווה הודעת קיזוז לפי דין והחברה אינה חייבת במשלוח הודעת קיזוז נוספת.
- מוצהר על ידי הצדדים שאין בהסכם זה מצג או הבטחה לגבי סוגם, מעמדם או דרך הכרתם של התשלומים לחברה מבחינת דיני המס. החברה אינה אחראית לאופן הצגת התשלומים לרשויות המס.
- הלקוח מאשר בזאת כראיה לכאורה את רשומות החברה בכל הנוגע לנתונים הנוגעים לכמות המשתמשים, היקף השימוש, תקופת השימוש וסוג השירותים שבשימוש.
- The Customer is aware that the Company’s sales representative is not authorized to make changes to the printed provisions of this Agreement, its appendices and supplements. Any handwritten changes to the provisions of this document shall be invalid. Addition or cancellation of a clause shall be made by means of an appendix printed on official Company paper or a document signed by the Company’s authorized signatories.
- הלקוח צריך לעמוד בתנאי השירות של WhatsApp כפי שיקבעו על ידם. WhatsApp שומרת לעצמה את הזכות לסגור חשבונות לפי שיקול דעתה. ללקוח לא תהיה טענה לחברה בגין זה.
- התמחור של WhatsApp (Meta) עשוי להשתנות מעת לעת, ובנוסף ישנם שינויים בשערי מטבע. הלקוח משלם כאמור לפי התמחור המופיע ישירות באתר שלהם. התמחור הישיר ל-WhatsApp אינו בשליטת ואחריות החברה.
- כתובות הצדדים לעניין הסכם זה הן כמפורט בהסכם. כל הודעה שתשלח לפי כתובות אלו, תיחשב כאילו התקבלה על ידי הנמען לאחר 48 שעות משליחתה.
- הלקוח מצהיר כי קרא את תוכן מסמך זה, ומסכים לתנאים אלו כמפורט לעיל.